فقط برای توووووووووووو
فقط برای توووووووووووو

فقط برای توووووووووووو

اس ام اس خاص و جالب


گاهی دلم بی هوا ، هوایت را می کند . . .
هوای تو ، تویی که هیچ وقت هوایم را نداشتی !
.
.
.
به خاطر خاطره هایت ، خاطرت در خاطرم ،
خاطره انگیز ترین خاطره هاست . . .
.
.
.
به اندازه دیوونه های دیوونه خونه ، دیوونه وار دیوونتم دیوونه !
.
.
.
دستم را بگیر . . . ! ببر . . . !
به دور دست هایی که در دسترس هیچ . . . !
دستی نباشم . . . !
.
.
.
زندگی زیباست ، که گاه خاطره ای در میان خاطره ها ،
خاطره ی خاطره ها می گردد . . .
..
وقتی تو نیستی همه نیستن ! نه که نیستن ؛ هستن ، ولی مثل تو نیستن . . .
.
.
.
یادته یادم دادی یادت باشم ؟
حالا یادت باشه یادت نره به یادتم . . .
.
.
.
در بودنت به نبودنت و نبودنت ، به بودنت می اندیشم . . .
ای بود و نبود من . . . !
.
.
.
در تنهاترین تنهاییم تنهای تنهایم گذاشتی .
الهی تنهاترین تنها کست در تنها ترین تنهاییت تنهای تنهایت گذارد . . .
.
.
.
گرچه همه بودند . . .
اما تو که نبودی ، بودن ِ همه نبودن بود ، تا بودن . . .
تو نبودی و من در فزاقت ، تمام خلوتم را با خودم تقسیم کردم . . .
.
.
.
بهتر بودن ، بهتر از اینه که وانمود کنی که بهترینی . . .
.
.
.
شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش !
من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود ،
به امیدی که تو فانوس شب من باشی . . .

.

.

.

ز چشمت چشم آن دارم ، که از چشمم نیاندازد
به چشمانی که چشمانم ، به چشمان تو مینازد
زکات چشم ، چشمی سوی چشم ما کن
که چشمم را بجز چشمت ، دگر چشمی نمی سازد . . .
.
.
.
یادم باشه که یادت باشه که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری
که همیشه به یادتم و یادت هیچ وقت از یادم نمیره اینو یادت نره . . . !
.
.
.
وقتی قرار شد من بی قرار تو باشم ، ناگهان تو تنها قرار زندگی ام شدی !
.
.
.
فکر تنهایی نباش تنهایی خودش تنهاست ، تنها به فکر کسی باش که بی تو تنهاست …
.
.
.
عادت کن که عادت نکنی ، که اگه عادت کنی نمی تونی عادت نکنی !
.
.
.
دوست داشتن دل می خواد نه دلیل پس دوستت دارم بی دلیل . . .
.
.
.
قرارمون این نبود ، قرار بود برای برقراری یکدیگر بکوشیم
نه برای بی قراری ، حالا که از من دوری بدجوری بی قرارتم . . .

نظرات 11 + ارسال نظر
احمد شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ب.ظ http://fckafta.blogfa.com

_________________$$$$$$
___ سلام ________$$$$$$$$
_دوست خوب من _$$$$$$$$$$
_____ تقدیم______$$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$$$$___
____________________$$$_$$$$$$_$$
__$$$___$$$ _________$$$_$$$$$_$$
_$$$$$_$$$$$_______$$$$$$_$$$$$
_$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$
___$$$$$$$_______$$$$$$$$$$$
_____$$$$________$$$$$$$$$$$$
_______$__________$$$$$$$$$_$$$
________$__________$$$$$$$$__$$$
_________$_________$$$$$$$____ $$
__________$_______$$$$$$$$_____$$
___________$_____$$_$$$$$$_____$$
____________$___$$__$$$$$$$___ $$
_____________$_$$___$$$$$$$$__$$
______________$_____$$$$$$$$___
_______________$____$$$$$$$
.fckafta.blogfa.com_ .. . $$$$$$
____________________$$$$$
___ وبلاگ اشک من____. $$$$
___________________ $$$$
______موضوع:_______$$$$
___________________.$$$$
__ تنهایییییییییییی ____. $$$$$
____________________$$$$$$
____________________$$$$$$$
____________________$$$$$$$$
____________________$$$$_$$$$
____________________$$$$__$$$$
____________________$$$$__ $$$$
____________________$$$$___$$$$
__ نظر یادتون نره _____ $$$$$___$$$$$
_________________ $$$$$$___$$$$$$
___________________$$$_____$$$_$
_________________$$$_$__ $$$$__

mehdi چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ب.ظ

وقتـــــی به عقب بر میگردی ؛
متوجه میشی که جــــــای بعضیا ،
الان که تو زندگیت خالــــــی نیست هیـــــچ …
اون موقعشم زیـــــــــــادی بوده … !!

hasti چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ

نـــامـــتـــ را



خـــاطــراتـــتـــ را



بـــوســـہ هـــایــتـــ را



و لمــــس ِ حــــــس ِ بـــودنــــتـــ را



همــہ و همــہ را بـــہ دســـتـــ ِ بــــاد سپـــــردҐ



یـــادҐ تــــ♥ـــو را فـــــــرامـــــــوش

reza چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ

نـــامـــتـــ را



خـــاطــراتـــتـــ را



بـــوســـہ هـــایــتـــ را



و لمــــس ِ حــــــس ِ بـــودنــــتـــ را



همــہ و همــہ را بـــہ دســـتـــ ِ بــــاد سپـــــردҐ



یـــادҐ تــــ♥ـــو را فـــــــرامـــــــوش

Arezo چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ

هنـــــــوزم چشمای تـــــو مثله شبـــــای پُــر ستــــاره اس

هنـــــــوزم دیدن تــــــو برام مثه عمــــــــر دوبــــــــــــاره اس

هنـــــــوزم وقتی میخنـــــــــدی دلـــــــــــم از شــــــــادی میــــــلرزه

هنــــــــوزم بـــــــــا تــــــــو نشستـــــــن به همـــــــــه دنیـــــــا می ارزه

امـــــــــــا افسوس تـــــــــو رو خواستـــــــــن دیگه دیـــــــره دیگه دیـــــــــره

امـــــــــــا افسوس بـــــــــا نخواستن دلــــــــــم آروم نمیگیـــــــــره نمیگیــــــــــــره

تـــــــا گلــــــی از لبِــــــــــ ایـــــــــوون تــــــــو پــــــژمرد و فرو ریخــتــــــــ

شبنــــــــــــمی غمــــــزده از گوشــــــــه ی چَشمــــــان مــــن آویخــتــــ

دوریِ بیـــــــــن منـو تــــــو دوریِ ماهــــی و دریـــــاســتــــــــــ

دوریِ بیــــــن منو تــــــــو دوریِ مـــــاه و تماشـــــاستــــــ

امــا افسوس تو رو خواستن دیگه دیــره دیــگه دیــره

اما افسوس با نخواستن دلم آروم نمیگـیره نمیگـیره

mahdi چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ب.ظ

هَر آهنگی که گوش میدهم

به هر زبانی که باشد

بُغضَم را میشکند …

نمی دانم

بُغضم به چند زبان زنده دنیا مُسلط است …

مهسا جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ http://asheghane-tarin-ha.blogfa.com

سلام . ممنون که سر زدی . لینکت کردم منو با Hey you !!!!!بلینک

[ بدون نام ] شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ

میسی سر زدی

الماس و آتش عشق شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ http://WWW.IROT2014.BLOGFA.COM

سلام:
وبت خیلی قشنگه
خوشحال میشیم به وب ما بیای و نظر رو راجبش به ما بگی
منتظر حضور گرمت هستیم

faezeh سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ق.ظ http://marabavarkon77.blogfa.com

وب شما هم خیلی زیباست خیلی خوشم امدممنون بهم سرزدی

مهلا شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام گفتی 16 سالته؟ زود نیس واسه حرفای عاشقونه؟؟؟؟

نه تازه شکست عشق هم خوردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد