فقط برای توووووووووووو
فقط برای توووووووووووو

فقط برای توووووووووووو

اس ام اس های جدید و درجه یک عاشقانه

سلام به عاشقای دل خسته . . !

شرمنده ، انتشار این سری از پیامک های عاشقانه خیلی طول کشید . . .

امیدوارم بتونــــه نظرتون رو جلب کنـــه :idea:

خدا
” تو ” را که می آفرید
حواسش پرت آرزوهای “من” بود
شدی همان آرزوی من . . .
.
.
.
هر جا که من هستم
تو نیستی
هر جا که تو هستی ،
من نه !
شده ایم آدم برفی و آفتاب
مگر نارنج وُ بهار عیبی داشت !
.
.
.
آغوشم
وطنی ست
که جز تو،
هیچکس در آن،
خانه ای نخواهد داشت…
.
.
.
عـشـق چـه از در بـیـایـد ..
چـه از در بــرود ..
فـرقـی نـمـی کـنـد..
خـانه را حـتـمـا بـوی حـادثه پـر خـواهـد کـرد !
.
.
.
شایــــــــــد نفسمــــ…
دلیڵ زنـــــــده بودنم بــــاشه
امـــــــا…
بے شک تـــــو تنـــــها دلیــــل همیــــــن
نفســـــے
.
.
.
پیش از تو هیچ اقیانوسی را ندیده بودم عمود برزمین بایستد . . !
.
.
.
برای هر قطار پُر شتاب
ایستگاه
برای هر نسیم دوره گرد
تکیه گاه
برای من، تو لازمی!
.


.
.
جای خالیت درد می کند
فقط کمی مُسکنِ بودنت را می خواهد
بیا اگر نمی خواهی از پای درآورد
این درد لعنتی مرا . . .
.
.
.
تنگی نفست رو
ننداز گردن آلودگی هوا
ببین دلت کجا گیر کرده …
.
.
.
هوای دو نفره داشتن
نه ابر می خواهد نه باران
کافی ست حواسمان بهم باشد . . .
.
.
.
تاریخ برای من فقط یک سلسله دارد
سلسله ی موی تو . . .
.
.
.
چـــه لحــ♥ـظه قشنـــگیه …
کـــه بعد از کلی صبــر ، عشقــ♥ــت بشـــه همســـرت …
.
.
.
خداوند نمیخواهد ما به هم برسیم
می دانی دلیلش چیست ؟
شاید می داند که اگر کنارم باشی
دیگر هیچ وقت ، هیچ چیز
از او نخواهم خواست !
.
.
.
از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند …
با تو باید مثل باران حرف زد !
.
.
.
به تـــ ــــو بدهکارم…
دست کم یک جان برای هر لبخندت … !
.
.
.
آشوب…
همان حس غریبیست ,
که وقتی به لبهای ” تو ” لبخند نباشد،
دارم…
.
.
.
نمی‌دانم از دل‌تنگی عاشق‌ترم،
یا از عاشقی دل‌تنگ‌تر!
فقط می‌دانم
در آغوشِ منی، بی آن‌که باشی
و رفته‌ای بی آن‌که نباشی…!
.
.
.
یـــه جـــوری دل بـــده
انـــگــآر حــکـمـهــ . . !
.
.
.
بی کلام اینجا باش . . .
بودنت با دل من بی صدا هم زیباست !
.
.
.
مهربانتر از من دیدی نشانم بده
کسی که
بارها بسوزانیش
و باز هم با عشق نگاهت کند . . .
.
.
.
به کوچه ها قدم بگذار . . .
مرا بگیر از غبار زرد پنجره ها !
مرا ببر به آسمانی از بهار تو . . .
که سخت گریه می کنند بهانه های من برای تو !
.
.
.
یک روز،
فردی قدم به زندگیتان خواهد گذاشت…
و شما را متوجه خواهد کرد که چرا هرگز،
با هیچ‌کسِ دیگری دوام نیاوردید !
.
.
.
یه روز بی تو واسم یه عمره . . .
میخوام بگم تورو میخوام تو یه جمله !
دنیام بی تو تیره و تاره . . .
دوباره دلم هواتو داره !
بیا پیشم که بی تو من هیچم . . .
وقتی که میخندی دیوونه میشم !
.
.
.
بـــوی نــارنـــج مــی دهــی عـشــق مــن…
بــهــار مــی آیـــی یــا پــایـیـــز مــی رســی؟
.
.
.
قلک بغض هایم را که بشکنم باز ناز تو را خواهم خرید
و یک بسته مداد رنگی
و با هر رنگش باز ناز تو را
خواهم کشید . . .
.
.
.
دلم در صفر مطلق ذوب میشود
وقتی به
“کفش هایت” کنار “کفش هایش” فکر میکنم…
.
.
.
می ترسم
کسی نه خودت را
که دوست داشتنت را از من بگیرد !
.
.
.
سنجاق سرم از عشق چیزی نمی فهمد
فقط همین را می داند
چگونه
وقتی تو می آیی
زیباترم کند …
.
.
.
هرگز حدیثِ حاضرِ غایب، شنــیده‌ای؟
من در میان جمع و دلم،
جای دیگرست…
.
.
.
من،
نه زبانِ فارسی‌ام … که از راست به چپ بخوانی
و نه فرانسه … که از چپ به راست
و نه ژاپنی … که از بالا به پایین
من،
زبانِ عشقم
ازهمه طرف خوانده می‌شوم!
.
.
.
نگران نباش
نمی شود دوستت نداشت
لجم هم که بگیرد از دستت
دفترچه ی خاطراتم
پر از فحش های عاشقانه میشود !
.
.
.
خسته‌ تر از آنم
که لیوانی چای
آرامم کند …
آغوش گرم ترا می‌خواهم
در جنگلی ناشناس
وقتی که آسمان
از لا‌به‌لای شاخه‌ها
سرک می‌کشد …
.
.
.
ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺷﮕﻠﯿﺶ
ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺑﻠﮑﻪ ﻫﻮﺳﻪ
ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﭘﺮ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺑﻮﺩﻧﺶ
ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ﺣﺲ ﺗﺤﺴﯿﻨﻪ
ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮐﻤﮑﺖ ﻣﯽﮐﻨﻪ
ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻠﮑﻪ ﺣﺲ ﺗﺸﮑﺮﻩ …
ﻭﻟﯽ …
ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯽ !؟
ﻋﺎﺷﻘﺸﯽ …
ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻭﺍﻗﻌیه

نظرات 4 + ارسال نظر
نادم شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:52 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

من و خورشید هر روز صبح به عشق تو بیدار می شویم

که

او روزت را روشن کند و من دلم روشن شود از وجود تو

که

یگانه عشق تمام زندگی منی

دوستت دارم تک ستاره زندگی ام

عاشقانه می خواهمت

دلم هر دم تمنای نفست را دارد

چرا که

تنها لمس وجودت به من زندگی می بخشد

دوستت دارم ای...

ماتیلدا شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:56 ب.ظ http://dobehesht.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی داری
یه کمکی ازت میخواستم
چطوری میتونم توی بلاگ اسکای کد اهنگ بذارم
توی بلاگای دیگه میتونم بذارم اما این حا نمیشه
ممنون میشم اگه کمکم کنی

fatijooooon یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:25 ب.ظ http://prettygirl19.blogfa.com

سلامــ

عالــــــــــــی بودش....مرسی..

sevda پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:49 ب.ظ http://dokhtarunehaa.blogfa.com

سلام وب زیبایی داری[گل]خوشحال میشم به وب منم سر بزنی نظر بدی[لبخند]اگ با تبادلم موافقین بگین تا همو بلینکیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد