فقط برای توووووووووووو
فقط برای توووووووووووو

فقط برای توووووووووووو

اس ام اس عاشقونه واسه ........

حیف که روی تو غیرت دارم،
وگرنه روسریت را
از همین سطر باز می کردم
که همه ببینند
چه خیالی بافته ام
از موهایت…
.
.
.
بـا ایـن شـراب هـا
مـسـت نـمـی شـوم دیـگـر
بـایـد دوبـاره سـراغ چـشـم هـای تـو بـیـایـم !
.
.
.
گاهی
هوس میکنم
در آغوشت حل شوم !
باهمه سردیت،
هنوز
برایم گرمترین حس دنیایی …!
.
.
.
ایـنـکـــه
میـان دسـتـانَـت
لـحـظـه ای‌ چـشـــم هــــایــــم را بـبـنــــدم…
و دنـیــــا بـــه سکـوت صـــدای‌
نَـفَـس هــایَـت فــــرو رَوَد
نمیــــدانــــــی‌ …
چه هـیـجـــانــــی‌ ست …
.
.
.
تو در هوای تمام شعرهایم
جا مانده ای!
خودت را که میگیری از بیت هایم،
هوای جملاتم ابری میشود…
با من بمان، تا پاییز شعرهایم

با تو اردیبهشت شود…

.

.

.کلافه کرده ای مرا . . .
چرا همیشه لبخندهایت از نوشته های من زیباتر است؟
.
.
.
تنهـا برنامه اے کــه تـِکرارش
آرزوےِ هر روز مـَن استـــ
پـَخشِ زنده ےِ
نگـاهِ توستــ … هَمیـن…
.
.
.
بـه شـــوق ِ دیــــدارت …
چه آب و جـارویــی
راه انـــداخــتــه انـــد !
چشـم هـا و مـژه هـایـم …
.
.
.
زنـــدگی بهانه استـــ
من هوا را به امید
همنفسی
با تو
تنفس می کنم
.
.
.
بیا یک خط زیر قانون خط های موازی بنویسیم :
“دو خط موازی هیچوقت به هم نمی رسند اما این دلیل نمی شود همدیگر را دوست نداشته باشند

.

.

.

افــکار عاشقـانه ام را ، جمـع که می کنـم …
دسته گلی می شود ، شبیه تو ، برای تو …
.
.
.
می گویند
درد را از هر طرف بنویسی درد است
نمی دانند
درد را از طرف تو اگر بنویسند
شعر می شود
.
.
.
مهربانی ات را مرزی نیست !
یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده . . .
.
.
.
در عجبم از کار خدا . . .
تو را آفریده و انتظار یکتا پرستی دارد از من . . . !
.
.
.
خوشبختی من پیدا کردن “ تو ” از میان این همه ضمیر بود . . .


نظرات 6 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ق.ظ http://parsianjok.mihanblog.com

سلام
مایلم با هم تبادل لینک کنیم
اگر مایل به تبادل لینکی منو با عنوان پارسیان جوک بزرگترین سایت جوک و اس ام اس لینک کن بعد بهم خبر بده تا بلینکم.
http://parsianjok.mihanblog.com
با تشکر

سجاد پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ق.ظ http://www.forum.no1-phone.ir

سلام وبلاگ جالبی دارین..
ممنون میشم به انجمنم سری بزنید و توش عضو شین http://www.forum.no1-phone.ir
:)

f.n.a چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ب.ظ

احساسم را نمیفروشم حتی به بالاترین بها!
اما…
آنگونه که بخواهم خرج میکنم برای آنهایی که لایق هستند..

man چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ

'گناهش با کیست....؟!!!
من امروز روزه بودمو حسرت داشتن تو راخوردم....

tanha چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:37 ب.ظ

خدایـــا

گفتم دست خالی، زشت است

مهمانی رفتن!!

دست پُر آمده ام

دستی پُر از گنـاه

چشمی پُر از امیـد

بمانم یا برگردم؟!؟

man چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

بی انصاف

با کدامین لالایی

وجدانت

را خوابانده ای؟؟؟

که چنین

بیخیال

من

شده ای ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد