فقط برای توووووووووووو
فقط برای توووووووووووو

فقط برای توووووووووووو

جدایی،نامردی و...


عشق بی معرفتم کاش هیچ وقت نمی دیدمت،کاش هیچ وقت عاشقت نمی شدم ،کاش حالا که رفتی میتونستم فراموشت کنم،کاش میتونستم فکرکنم هیچ وقت توزندگیم نبودی،دلتنگم دلتنگه تمام روزایی که باتوبودم دلتنگه اون روزایی که جوابمونمی دادی ونگرانت می شدم  حتی دلتنگ قهرکردنت،میترسم ازروزی که فراموشم کنی،ازاون روزی که وقتی ببینیم مرایادت نیاد ونشناسیم ،میترسم ازاون روزی که صدات کنم وقتی دیدیم بگی شما؟خدایا خیلی دوسش داشتم ولی این روزگارنذاشت کنار هم باشیم نذاشت همیشه شادباشم ازم گرفتش و خواست تاآخرعمر درد نبودنش رو حس کنم.خدایا روزی رو پیش روم قرار نده که بخوام بترسم خدایا دوباره مارو بهم برسون.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد