فقط برای توووووووووووو
فقط برای توووووووووووو

فقط برای توووووووووووو

عاشقانه و احساسی

دستاشو جلوی من هی نگیر دلم میگیره

کی میخواد جداکنه تورو ازم ای خدا کنه بمیره

اینقدر کنار اون راه نرو باهاش قدم نزن

بی معرفت انقدر با این کارات اتیش به جون من نزن

----------------------------------------

وقت رفتن تو چشام نگاه کن ببین چقدر دوست دارم

پشت کردم رو به تو که نبینی مثل بارون میبارم

دستهای یخ زدمو یه لحظه بگیر تو دستات

خودم اینجامیمونم ولی قلبم میاد باهات

---------------------------------------

بعد تو کجا پیدا کنم کسی رو که تو اغوشم بگیره

که وقتی مریضم نگه ای کاش بمیره

بعد تو سرم رو روی شونه های کی بزارم

 صورتم رو لمس کنه که وقتی گریه میکنم

دستامو بگیره ارومم کنه

----------------------------------------

این جوری بهم ضل نزن دلم میگیره

این یه حقیقته گلم بارفتنت دلم میمیره

برو شاید زیادی دوست داشتم اره برو

ولی بدون واسه بودنت چیزی کم نذاشتم


چشمام داره مثل بارون میباره

هنوزم واسم خیاله که اون دوسم نداره

دارم با غم و غصه ولگردی

دعا میکنم شاید که برگردی

------------------------------------------

دلم از کسی خونه که فکر میکنه تو قلبم مهمونه دستاش تو دستامه  ولی دلش مال دیگرونه.

-------------------------------------------

میگن قرار تو دلش یه غریبه پا بذاره

تورو خدا بهش بگین اینجا یکی دوسش داره

نه باورم نمیشه اون دلش یه جای دیگست

بهش بگین بعد اون زندگیم یه بهونست

----------------------------------------

فدات بشم فدات بشم الهی راس راسی چه ماهی

تو رو خدا یه وقت دلواپسم نشی دردت به جونم

تو چه باشی چه نباشی من پای تو میمونم

---------------------------------------

چند روزه که داغونم از خودم یه عمره از خودم بیخودم

اخه قرار بود من امشب پیش اون وایساده باشم

ولی انگار قرار امشب مثل یه مهمون تو جشنش باشم

----------------------------------------

خدا بهش بگو دلم از نبودنش پره بگو کجاست بیاد ببینه غم داره منو میخوره

---------------------------------------

تولدم شد چه شب سردو بی رنگی دلم داره هوای دلتنگی

خودم تنها با یه شمع خاموش داره کم کم خاطراتم با تو میشه فراموش

-------------------------------------------------------

رفتی از پیشم چقدر اسون داره میباره تو دلم رگبار بارون

از درد دلتنگی دارم میمیرم ارزومه که فقط یه بار یه بار دیگه تورو ببینم

                              --------------------------------------------------------

دیگه هرگز اسمتو نمیارم که هربار یادش بیافتم و هی ببارم

میخوام تو تنهایی خودم بپوسم عکساتم برداشتم تا مبادا دوباره ببوسم

                                        -------------------------------------------------------

اونیکه خواستمش رفت و کنار یکی دیگه طعم خوشبختی رو چشید

خودم بال و پرش دادم ولی از کنارم پر کشید

طفلی دلم از غم دوریش چه زجری کشید

--------------------------------------------------------

دلم دلگیره از دلی که دلم براش میمیره

--------------------------------------------------------

کی میخواد تو رو ازم بگیره دعا کردم که بمیره

--------------------------------------------------------

اخه چه جوری قبول کنم بی انصاف که باید کنار اون باشی

من اینجا بی تفاوت تو هر روز و هر شب تو اغوشش جاشی

--------------------------------------------------------

از وقتی رفتی با درو دیوار خونه تنها شدم

نیستی ببینی چه جوری باغم و غصه رفیق شدم

گاهی از زوردلتنگی بادرو دیوارخونه حرف

میزنم گاهیم از شدت گریه خودم رومیزنم

--------------------------------------------------------

میخوام فریاد بزنم با غم و غصه و درد تو رو جون لحظه هامون بیا برگرد.

--------------------------------------------------------

شنیدم که دستات تو دستای یکی دیگست

میری برو  ولی باور نمیکنم دلت یه جای دیگست

--------------------------------------------------------

هیچ کس نفهمید که من چه دردی میکشم اخر یه روز از بیکسی خودم رو میکشم

--------------------------------------------------------

تو روزاتو کنار اون میگذرونی من شبهامو زیر بارون

توشبها کنار اون میخوابی من لایه کارتونای تو خیابون

--------------------------------------------------------

چقدر سخته که اون جای من دست روی موهات بکشه فکر اینکه تا ابد مال اون باشی منو به اتیش میکشه

--------------------------------------------------------

هنوزم بوی عطرت توی این خونه می پیچه بخدا تموم دنیا بی تو برام هیچه

--------------------------------------------------------

یعنی اونم دلش برام تنگ نمیشه

شاید اونم تو فکر اینه سرنوشتم چی میشه

خدایا این بیتابی من از چیه راستی الان اغوش گرمش تو اغوش کیه

--------------------------------------------------------

انگاری وقتی نمونده واسه رسیدن تو

باورم نمیشه دارم میرم بدون دیدن تو

مثل همیشه دیر رسیدی گل نازم

حداقل بیا وداع کن با جنازم

--------------------------------------------------------

فدات بشم تو واسم خیلی عزیزی

مبادا این دم اخر توام اشک بریزی ب

رو ولی اگه خواستی منو تو رویاهات بیار کنارت

منم اینجا تک و تنها بیاد خاطراتت

--------------------------------------------------------

پیش چشمات غرورم شکست

هیچی بهت نگفتم دلم به پات نشست

تظاهر کردم پیش تو شادمو ندارم هیچ سختی

اما تو بی تفاوت چه اسون از پیشم رفتی

چه اسون رفتی...

--------------------------------------------------------

دلم از تنهایی داره میمیره چرا هیچ کس سراغم رو نمیگیره.

--------------------------------------------------------

تو ازادی بری عشقم هرجا که میخوای میدونم حتی اگه گریه کنم پیشم نمیای

--------------------------------------------------------

بهش بگین دیگه هیچ کس تو قلبم جاش و نمیگیره

همش فکرم اینه کی میخواد بعد من دستاشو بگیره

خدایا اونم رفت و هرچی خاطره ازش داشتم با خودش برد

بهش بگین دیگه برنگرده بگین فلانی    مرد فلانی مرد...

--------------------------------------------------------

خدایا یه کاری کن اخه عشقم داره میره

چرا نمیگی با رفتنش دلم میمیره

دوباره گریم گرفته دارم میمیرم بازم 

خدا خودت کاری بکن واسم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد